
FAQ
Is de actie alleen online verkrijgbaar of ook in winkels?
De actie is zowel online als in winkels verkrijgbaar.
Hoe werkt deze actie precies?
Je krijgt een activatiecode bij aankoop van 1 of 2 actieproducten in een Kruidvat filiaal of online op www.kruidvat.nl. In de winkel verkrijg je deze via de 2e kassabon. Online moet er een online activatiecode toe worden gevoegd aan het winkelmandje. De deelnemende producten zijn duidelijk aangegeven in de winkel, in de Kruidvat folder en online op kruidvat.nl. Let op: niet alle merken/producten doen mee aan deze actie. De unieke code is te verzilveren voor een 2e ticket gratis.
Wat is de looptijd van deze actie?
De activatiecodes zijn te verkrijgen van 25 augustus 2025 tot en met 7 september 2025.
Vorig jaar was het ticket gratis. Waarom is de actie nu 1+1 gratis?
Vanwege het grote succes van de pretparkenactie vorig jaar, is er dit jaar gekozen voor een nieuw mechanisme, het tweede kaartje gratis, zodat meer mensen de kans krijgen om gebruik te maken van deze actie.
Tot wanneer kan ik mijn code verzilveren?
De ontvangen activatiecodes zijn te verzilveren van 25 augustus 2025 tot en met 21 september 2025 via kruidvatdagjeuit.nl.
Zit er een maximum aan het aantal codes dat je kan verzilveren?
Je kunt maximaal 5 codes per (email)adres/ IP-adres verzilveren.
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Je ontvangt de tickets na het verzilveren van de unieke code en de betaling.
Ik heb de e-mail met tickets niet ontvangen, wat moet ik nu doen?
Neem contact met ons op via de contactpagina.
Moet ik het ticket uitprinten of kan ik het ook op mijn mobiel laten scannen?
Tickets mogen zowel geprint als digitaal op je mobiel worden getoond.
Moet ik een (gratis) kaartje kopen voor mijn kind jonger dan 3 jaar?
Dit is per park verschillend, check hiervoor de voorwaarden van het park.
Staan de kaarten op naam?
De tickets staan niet op naam.
Is een parkeerkaart inbegrepen?
Parkeerticket is niet inbegrepen, check voor de prijzen de pagina van het park van je keuze.
Is eten en drinken inbegrepen?
Eten en drinken is niet inbegrepen.
Kan ik het gekozen park achteraf nog wijzigen?
Nee, dit is niet mogelijk.
Ik wil mijn aankoop herroepen. Hoe doe ik dit?
Het herroepingsrecht is niet van toepassing op pretparktickets met een vaste datum of periode. Dit betekent dat je de tickets na aankoop niet kunt annuleren of ruilen. Dit is zo geregeld omdat er op die specifieke dag een plek voor jou wordt gereserveerd. We raden aan om vóór aankoop goed te controleren of de gekozen datum klopt. Mocht het park zelf een dag annuleren of sluiten, dan nemen wij uiteraard contact met je op om een passende oplossing te bieden.
Kan er op de dag zelf gewisseld worden van datum (bijv. indien slecht weer)?
Nee op de dag zelf is dit niet meer mogelijk.
Zijn kinderen gratis? En tot welke leeftijd?
Dit verschilt per park, check de website van het park voor meer informatie hierover.
Tot en met wanneer zijn de kaartjes geldig?
De kaartjes voor Safaripark Beeksebergen (light safari uitgesloten), Aviodrome, Zooparc Overloon, en AquaZoo zijn t/m 1 maart 2026 geldig. De kaartjes voor Walibi Holland (Halloween Fright Nights uitgesloten), Madurodam en Bobbejaanland zijn t/m 1 mei 2026 geldig.
Let op dat er in de winter voor sommige parken beperkte openingsdata gelden. Controleer voor uw bezoek de actuele openingstijden op de website van de parken. Voor Halloween Fright Nights heb je speciale Fright Night tickets nodig, de reguliere Walibi-tickets zijn niet geldig tijdens Halloween Fright Nights.
Zijn de Walibi kaarten ook geldig voor Walibi Belgie?
Nee, enkel Walibi Holland doet mee aan de actie.
Wat betekent HFN?
Dit zijn de Halloween Fright Nights bij Walibi Holland. Voor Halloween Fright Nights heb je speciale Fright Night tickets nodig, de reguliere Walibi-tickets zijn niet geldig tijdens Halloween Fright Nights.
Kan ik mijn activatiecode ook inwisselen voor geld?
Een toegangsbewijs kan niet worden ingewisseld voor andere goederen of diensten van Kruidvat, voor geld of voor toegang tot een ander attractiepark toegang buiten de hierboven genoemde periode.
Mijn activatiecode werkt niet, wat nu?
Per persoon zijn er maximaal vijf (5) activatiecodes in te voeren en te verzilveren. Eén code geeft recht op één e-voucher. Een code kan bestaan uit cijfers en letters, controleer de code goed. Blijf je problemen houden? Neem contact op met FFO via het contactformulier op deze website.
Moet ik verzendkosten betalen?
Nee, de e-voucher(s) worden per email verstuurd, Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten per email een bestelbevestiging en daarop volgend (max. 15 minuten na je bestelling) een email met de e-voucher.
Ik heb een fout e-mailadres opgegeven. Wat nu?
Neem contact op met FFO via het contactformulier op deze website.
Ik heb geen activatiecode ontvangen. Wat nu?
Neem hiervoor contact op met Kruidvat via: 0318-798001.
Ik heb geen e-voucher ontvangen nadat ik deze heb besteld via de actiepagina?
De e-voucher(s) ontvang je max. 15 minuten na je bestelling. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-voucher(s) nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-vouchers daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met FFO via het contactformulier op deze website.
Wat betekent op = op?
Er is een vast aantal kaarten beschikbaar voor deze promotie. Indien het aantal kaarten uitverkocht is, kan je een Head & Shoulders shampoo als alternatief ontvangen.
Ik ben mijn e-voucher kwijt? Kan de e-voucher opnieuw toegezonden worden?
Ja dat kan, neem contact op met FFO via het contactformulier op deze website.
Voor wie is de gratis e-voucher geldig?
De e-voucher is geldig voor iedereen die het park wil betreden, zie voorwaarden van het park zelf of er uitzonderingen zijn voor bijvoorbeeld kinderen. Vanaf 16 jaar kan je de activatiecode verzilveren en e-vouchers bestellen.
Voor hoeveel personen is een e-voucher geldig?
Een e-voucher voor een park is voor één persoon geldig. Wil je met meer personen naar het park, dan heb je meer activatiecodes nodig. Activatiecodes zijn vermeld op de tweede kassabon in de winkel of moeten worden toegevoegd aan het online winkelmandje en zijn te verkrijgen tot en met 7 september 2025.
Hoe oud moet ik zijn om e-vouchers te mogen bestellen?
Vanaf 16 jaar kan je de activatiecode verzilveren en e-vouchers bestellen.
Ik heb mijn browser gesloten tijdens het boeken, is mijn code nu geblokkeerd?
Nee, de code zal, na het verlopen van een bestelsessie, na 30 minuten weer actief zijn.
Ontvang ik een bestelbevestiging?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten per e-mail een bestelbevestiging. Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-vouchers daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van FFO via het contactformulier op deze website.
Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.
Kan ik zelf extra e-vouchers bijkopen?
Ja, dit is echter alleen mogelijk via de website van het park.
Waar kan ik terecht met vragen en/of opmerkingen over de actie? Er is mij iets niet duidelijk.
Vragen over de actie kan je stellen via de contactpagina. Je krijgt binnen 3 werkdagen een reactie. Alle vragen die betrekking hebben op de activatiecode en/of de deelnemende producten kun je stellen aan de consumentenservice van Kruidvat. Voor vragen over de actie en/of je aanvraag, vragen over je bevestiging en/of bezorging kun je contact opnemen met FFO via het contactformulier op deze website.